jr ve binicilik

Atlı Spor Kulübünü herkes bilir. Herkes en az bir defa gitmiştir, kimi düğün yemeği için kimi güzel bir gün için kimi ise binicilik için...

Emre Alp, her hafta muhakkak prenses pony' e gidiyor. Ocak ayında havalarında soğuk olması nedeniyle ara vermiştik.
Ancak, bir akşam huzursuzluk hat safhaya çıktığında sordum. ' neyin var?' diye..Cevabı çok içim burktu.
-her hafta salı günü, "biniciler hazır mısınız ?" diye sesleniyor öğretmenim. Polat, Toprak, Yaman da 'eveeeeet' diyor. Sessiz durdum, öğretmenimin sözününü tuttum, ama olmuyor...beni götürmüyorlar.
-Oğlum, bunun için sessiz durmana gerek yok, söylersin öderiz aidatı ve gidersin dedim.
-Bu kadar basit mi? diye sordu..
Evet bu kadar basitti.
 
Yaklaşık dört aydır her hafta gidiyor. Haftasonlarının da soğuk gitmesi nedeniyle, kulübün küçük salonuna doluşup kahvaltı yapmak istemediğimizden de sevgili oğlumu izleme fırsatımız hiç olamamıştı. 
Ta ki, bu haftasonu capital country' e gidene kadar...
Pony' e binerken 'merhaba' demesi, giderken arada onu okşayarak sevişi, bize kendisini gösterirken gururlanışı,...
bir dolu kareyi hafızama kazırken yaşattığı duyguları da kalbimin en derin kısmına gömdüm.
Size bize de izlemek düşsün, artık...