Jr ve aşk


Emre Alp ile herşeyi ama herşeyi samimi ve açıkça yaşamaktayız. Sorduğu hiçbir konuyu geçiştirmediğimiz gibi, anlayamadığı şeylerde de onun anlamasını sağlayacak bazen daha hafif şekilde anlatarak aklında soru işareti bırakmamaya özen göstermekteyiz.
Ama aşk' ı sorup anlatmamızı istediğinde ve aşk ile ilgili somut cevap beklentisi ile soru sorduğunda işler karıştı..Mesela, ölümü sorgulamamıştı ya da verdiğimiz cevap anlamlı geldi üzerinde bir daha hiç konuşmadı.
Aşk, farklı oldu...

Emre Alp, şu an aşık..
Tipik anneler gibi aşık olduğunu zannediyor demek istemiyorum...
Çünkü kendine göre aşık olduğunu söylüyor ise onun aşk tanımına göre ozaman öyledir.

İsmi sena.

Aşk hakkında hiçbirşey bilmezken, bizi yanında belli sınırlar çerçevesinde görürken, sinema ve televizyondaki her izlediği kareyi özenle seçerken bu durumun nasıl kaynaklandığını anlamam imkansız...Evet, tipik anne, herşey kontrolümde değil ozaman diyerekten panik oldum.Kabul etmeliyim.
Yuvamız ile görüştüm.
Yuvanın müdiresi, durumun çok doğal olduğunu, herbir arkadaşının bu dönemde kız arkadaşı olduğunu söyledim. Ancak, içim rahat değildi..
Sonuçta, jr ile o anlamadan sohbet ederken durumun ortaya çıkmasını sağladık..Bir arkadaşı var, adı demir. Demirin bir sevdiği var belki evdeki büyüğünden gördüğü gibi belki başka sebebten ötürü..heryerde kız-arkadaşının resmini asmış , sadece onunla oynayarak zaman geçirmek isteyen bir arkadaş, demir..
Emre Alp, ise senayı seviyorum ama ben Ece ile Toprak ve Mehmet Yavuzu da çok seviyorum annecim diyor.Onlar ile oynamak çok eğlenceli...Evet, aşk eğlenceli ama ozaman ece ile de aşk eğlenceli dedi...
İçim rahatladı...Dediğim gibi aşkı nasıl tanımlıyor ise o çerçevede sonuna kadar kendisi yaşıyor..

Geriye; bana, kendi içimde oluşturduğum panik, inanılmaz derecede yaşadığım bir kıskançlık(!), Dedektif gibi iz sürme kabiliyeti ile sonunda yakaladığım sonuçtan sonra yaşadığım HUZUR kaldı...