hayal gücü


Sabah sabah bu enerji yoğunluğu nereden kaynaklanıyor bilemiyorum.
Ancak belirtmem gerekir ki, çok aktif bir hayal gücü var. Sanki "diledikleri gerçekleşecekmiş" gibi bir resim çiziyor ve öyele güçlü ki tasvirleri bazen ben bile acaab olabilir mi demeden edemiyorum.
Onun bu hayali düşüncelerini ebeveyn olmayanlar kesin olarak "yalan" ya da "saçmalık" olarak tanımlayabilir. Kendisi ise ben bu çok uçuk oldu Emre dediğimde şu şekilde açıklama getiriyor.
"Annecim, bu fantastik bir hikaye, istersem bu hikayede uçabiliriz bile"
Bu türden fantezilerini somut dünyaya taşımaması benim için çok iyi en azından açıklama yapmama gerek kalmıyor ama düşünmeden edemiyorum, sabah çizdiiği hayali dünyayı.
"herkes, yürüyen yolların üzerinde gidiyor ama bu yollar yukarıda yani evlerin tepesinde. Bu şekilde arabalar ile insanlar kaza yapmıyor.
Neden arabalar yukarıdan gitmiyor diye sorduğumda ise cevap çok mantıklı geldi.
Çünkü kamyonlar ve arabalar oldukça ağır, yollar onları çekemez kopar.
İnsanlar ise gökyüzüne yakın olduklarında çok mutlu olabilirler."


Belki soyut düşünce tarzından halen uzak, empati kuramıyor ancak bu hayal gücünü hiç kaybetmesini istemiyorum, bu bir gerçek.