sen doğalı..

sevgili oğlum,
sen doğalı 49 ay yani 210 hafta bu demek oluyor ki her aldığın değerli nefesinle artan 2.122.146 dakika geçti.
Şu ara mütemadiyyen, avucuna alarak yüzümü konuşuyorsun ya, o halde bana "annecim acaba bu dakikaların yüzde kaçını benimle etkin ve efektif geçirdiğimi" sorduğunu düşünüyorum..bu düşünceden kendimi alamadığım gibi oluşan suçluluk duygusunu bastıramıyorum da..
ne isterdim biliyor musun? basit biri olmayı, senin geleceğinle ilgili kaygı duymadan _yüklenmiş birdolu kurumsal hayat zırvalıklarını düşünmeden_ sadece seninle bütünleşebilmeyi isterdim..
ama yapamıyorum.

bu basit anne'n, en çok gece boyunca seninle zaman geçiriyor, hastalanmaman için dua ediyor, oynarken-glerken-non_stop konuşurken seni dinliyor....malesef bu dakikaları bu kadar değerlendirebiliyor..

mızmız annen