anne&emre-log

anne ve jr tartışır. Baba, sesleri duyar ve aşağıya iner. Durum oldukça komiktir ama ciddi olay boyutunda değerlendirilmesi gerektiği aşikardır.

B: sorun nedir?

Jr: annem medivasyon yapmamızı istiyor. Ben istemiyorum

A: o, meditasyon yani benim istediğim.

Jr: Sen gözün kapalı yapıyorsun; meditasyondur. Ben gözümü bööööle açıyorum (bu arada gözlerini belertir ve oldukça komiktir_gülemeyiz). Oyüzdendir ki benim yaptığım medivasyon!

A, pes etmiştir. B, oldukça zor durumdadır ama ciddiyeti korur..

B: anladım, der ve önerisini sorar.

Jr, dinlenilmenin verdiği coşkuyla. Zıpırdak şarkısını açar ve zıplamaya başlar. Hep beraber, konuşmadan medivasyon veya meditasyonu bırakır dans ederiz…Az sonra, nefes nefese kalmış jr çığlık atarak;

Jr:ben medivasyon seeeemiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum