Oldum olası sanatsal faaliyetlere ilgim çoktur ancak hiç bu yanımı geliştirebilecek ne desteğim ne zamanım ne de ortamım olmuştur. Çünkü ders çalışmak, kitap okumak benim ilk önceliklerim idi…Ailemizin olmazsa olmaz kuralları..O yüzdendir ki, resimlere derinlik vermek benim teknik resim dersimde anladığım bir kavram idi..Keza, parçalar arasında uygun oranlar kullanmak gibi..Resim yapmayı ciddiye almak ve bundan haz duymak istememe rağmen yetenekte olmaması sebebiyle hep geriye attım. Yaz aylarımda zaman harcasam dahi pes etmek daha kolay geldi..Ama diğer insanların yaptığı resim çalışmalarına hep ilgi duyarım. Kimseyle paylaşmasam da kendi kendime takdir eder, eleştirelde yaklaşırım. Engin tecrübelerim var nitekim, çok kitap okudum yapmasam da..

Ama Emre Alp’ in resmi kendi yaşantısı ve duygularını ifade etmek için kullanmasını isterim.. Umarım onun da bu konuda isteği olur. Şu ana kadar bu zevki yakaladığını hissediyorum.

İki yaşından beri çamur, hamur gibi yumuşak gereçlerle üç boyutlu figürler yapmaya başladı. Kalemi tutuşu, iki elini kullanabiliyor olması ve resim çizerken anlatması en çok sevdiğim listesi yapsam başlarda gelir…